6/17/2007

مشرو.ح اخبار

خبرگزاری فرانسه به نقل از اسوشیتد پرس دیروز اعلام کرد که بنا بر گزارش دانشگاه میشیگان، استعمال دخانیات در دوران بارداری منجر به سقوط یک فروند هواپیما در آب های بین المللی دستگیر شدند، چند دست کت و شلوار نوی نو هاکوپیان به آنها داده شد و سپس تا لندن ادامه خواهد یافت این منبع که نخواست نامش فاش بشود افزود: نوشیدن دوغ گازدار برای پروستات مردان سخت کوش و با حیای استان گیلان شاهد آسمانی ابری همراه با وزش بادهای موسمی افزایش قیمت خواهد داشت. این اطلاعیه که از سوی وزارت شفت منتشر شده است از مردم خواسته است تا در صورت کمبود بنزین مصرفی تا 10 مگاوات به صورت تصاعدی بالا می رود سپس با کوکتل مولوتف و قلاب سنگ به نیروهای اشغالگر حمله برده و یک وانت نیسان آبی رنگ متعلق به سرمست شکرگلاب از درجه ی اعتبار ساقط می باشد یابنده می تواند آن را لوله کرده و استعمال دخانیات در اماکن عمومی سر بسته و ته باز ممنوع اعلام گردید.

نویسندگان ایرانی مقیم خارج از کشور طی بیانیه ای خواستار برهنگی کامل ماتحت مردم شدند.در این بیانیه آمده است که مشق دموکراسی و پوپولیته و مدرنیته و فضای باز ادبی تنها بر روی کاغذ پوستی دانشجویانی که با کمبود نمره، مشروطی، عوارض مصرف تخم مرغ بر کبد، اخراج و عمل ارتودنسی مواجه شده اند امکان پذیر خواهد بود. در پایان مراسم مقادیر معتنابهی قلم خیزران و مرکب و لیقه در اختیار اساتید دانشگاه قرار گرفت.

مادرزنی دامادش را با جوراب خفه کرد

متروی شیراز تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد. مرکز استخراج تقویم دانشگاه تهران با اعلام این خبر متعجب شد. وی که برای بازدید از نمایشگاه امکانات و توانمندی های سورمق و پلنگ جان از توابع شهرستان چرمنخوش یک ماه حق ماموریت بعلاوه ی بدی آب و هوا و فوق العاده ی ویژه و حق جذب و فو ق العاده ی شغلی دریافت کرده بود به خبرنگار ما گفت:
-بدون ایجازه ی حق بلگ از آغاج نمی ریزی و منیم امیدوارم کی این کوپک اوغلی لر دانیشمند لر بیشتر از این چوق لای چرخ ما نچرخوندی.

رئیس موسسه ی کشاورزی امروز برای زراعت فردا اعلام کرد که ایران از لحاظ مصرف بولاغ اوتی در بین 5 کشور اول جهان بعد از آمریکا، پاکستان، اتریش و فنلاند قرار دارد. مصرف بولاغ اوتی با دوغ بدون گاز می تواند تا 45 درصد عوارض ناشی از مصرف روغن مورچه را در سالمندان مبتلا به کمبود پول برای خرید روغن نباتی کاهش دهد.

یک دانش آموز 16 ساله ی اهل ممسنی موفق به تولید اکسیژن خالص از شمش آهن شد. خبرنگار ما با این دانشمند جوان مصاحبه ای انجام داده است که با هم می بینیم:
-سلام مازیار
-سلام
-اون چیه که از این سر لوله بیرون می آد؟
-اکسیژن خالص
-اون چیه که اون سر لوله رفته توش؟
-شمش آهن
-جل الخالق!


و در پایان صحنه های زیبایی از پرواز بادبادک ها در چین و ماچین. همه ساله در ماه ژوئن جشن بادبادک ها از فروردین تا اسفند و عدل، ساعت نه و نیم شب به وقت ایران انجام می شود. توجه شما را به دیدن این صحنه های زیبا جلب می کنیم.

2 comments:

Anonymous said...

قضیه خداحافظی و اینا چیه؟ قضیه جدیه؟ یا الکیه؟ اونجا خداحافظی یا اینجا هم؟ اتفاقی افتاده؟

Anonymous said...

هفت سال شد...